strawberryaj asked:
Clap

chaotic-and-caged-in:

chaotic-and-caged-in:

"I really fucking hate you ya know. What was the point of this?"

I glance to the side where Dave was sitting against the brick wall of the alley way. I sigh and shake my head, pinching the bridge of my nose between my fingers. “Th’ idiot decided to try ta take a picture of my ass in a dress. Under the dress more like. I might have bruised his ribs and I definitely broke his arm. Sorry bout breakin yer lil bro.” I say, genuinly sorry but still without as much remorse as before. “Can ya please put him in th’ truck an take em to the hospital? I’ll meet ya’ll there kay? I just gotta think about some shit.”

The man listened to her and gave a nod, glancing over at his brother and back to her. He put a hand up to stop her after her apology. “Hey no worries here kiddo, the boys done earned what he got.” He says, shoving his hands in his pockets. “He’s lucky ya didn’t rip his arm clear off, I would’a allowed it.” He adds, before stating over to pick Dave up, Dave struggling against Bro touching him at all just slightly kind of pissed at himself and in pain, but accepted it cuz what else was he to do anyway. Bro followed along with the beginning of the girls instructions then, getting the younger of the two in the truck, buckled and closing the door. He leaned against it then looking back towards his brothers girlfriend. “Sorry he did that, th’boy can be a bit’a a loose end and an asshole at times. I reckon ya done figured it out when ya signed up to be his girlfriend or whatnot. You aight though?”

●chaotic and caged in ●verse 1 au ●age 19 ●sugar coated chaos
strawberryaj asked:
txt: yo wyv guess what

draconicfacade:

draconicfacade:

txt: !!! what? :o 

You shrug still on the table “it’s a seven step process repeated ten times so that’s essentially 70 entries on a paper it’s about I think three pages? It’s double spaced and my printer has been prickly about printing.” You take a breath “public school sucks”

And with that you slouch in your chair slowly slide out and under the table

“good luck with that” you tell him, leaning more on the table. “but I feel ya on the school think” you add with a sigh, running hands through your blonde hair, but then chuckling as Wyv slides out under the table.”but yeah you should probably get goin’”

●draconicfacade ●verse 2

virusunleashed:

My Dave is really just an awkward dummy birb.
He went through the game, and their session pretty much came out like the original comic did, but when it came to post-game, ,not knowing where anyone was, he shut himself off from everything, and lived on LOHAC. He doesnt really eat, due to the mask, and doesnt really have a lot of experience with Tricksters, Grimdarks, regular humans. He doesnt understand some of their customs and their ways of life, but is willing to learn more. Hes just an awkward birdtato about it, and doesnt even really know how to approach someone about it  

Sounds like my trickster Davesprite but less violent. My trickster davesprites head is practically static tho and he has terrible concept of time and poor memory skills. He can identify certain features, but all alternates who look similarly are the same person to him because he can’t differentiate between them very well. For example he couldnt tell the difference between Jade and Jadesprite and still fully can’t. He has lots of puppy’s now and is a successful birb but.

●ooc

virusunleashed:

My Dave hasn’t played the game but lives in a universe a lot of post game players were sent to I guess? He barely understands whether or not trolls are real tho so this will be fun

Omg thats really kind of adorable? 
i just kind of have this headcanon that Dave is socially awkward and that stays with him throughout his life? idk 

My dave actually fits your headcanon haha. He has some sort of mpd and tulpa mix to match a lot of his mental disorders and before diagnosis he wasn’t too awkward, but post diagnosis a lot of shit went down and he really doesn’t have many friends and since he still has the mpd tulpa he has a lot of social problems. Then with post sburb people he’s just like “dude what are you even talking about? Isn’t that some shit religion or something BECAUSE IN HIS UNIVERSE THE TROLLS ARE GODS IN SOME SHITTY RELIGION AND THEY GO BY THEIR GODTIER TITLES. his verse is human stuck, but trolls do live there just none he knows rlly (depending on verse). When he sees them he just thinks they’re cosplayers or smth usually.

●ooc

17 Potential Victims of the Plague

virusunleashed:

strawberryaj:

virusunleashed:


strawberryaj started following you
image

holy shit thats a lot of you
caw
names dave
you are?

“havin’ one hell of a freaky med induced nightmare”
image

"You’re not having a nightmare, man." Dave chuckled a bit

“Well then maybe I’m trippin’ out or smth” he says with a tired expression. ●virusunleashed

17 Potential Victims of the Plague

virusunleashed:


strawberryaj started following you
image

holy shit thats a lot of you
caw
names dave
you are?

“havin’ one hell of a freaky med induced nightmare”
image

●virusunleashed

darknessandravenclaw:

dont get me wrong i totally fucking love how much tumblr is trying to bring awareness to bisexuality pansexuality and asexuality. but you know what else they need to bring to attention?

  • polysexuality
  • aromanticism
  • people whose sexualities and romantic orienations dont line up
●also we can use a word for reverse demi
So i was making me and ravens ocs on the thing and i kinda screwed up and made them orgasm and it took me 20 minutes to make them stop
Never again

So i was making me and ravens ocs on the thing and i kinda screwed up and made them orgasm and it took me 20 minutes to make them stop

Never again

●nsfw // ●Alex ●Cas
thenastyaeffect:

Winter

Model(s): Anastasia Zhidkova (‘Nastya’)Photographer: Mikhail KumarovLocation: Cross Studio, Russia

thenastyaeffect:

Winter

Model(s): Anastasia Zhidkova (‘Nastya’)
Photographer: Mikhail Kumarov
Location: Cross Studio, Russia

●Alex's Faceclaim
spookyscaryskele:

Americans don’t need cups for our drinks. We’re no posh Englishmen

spookyscaryskele:

Americans don’t need cups for our drinks. We’re no posh Englishmen

●Dave and Bro
©BQT